Aktualności

Celem projektu współpracy realizowanego przez LGD „Beskid Gorlicki” oraz Stowarzyszenie Dolina Karpia pn. „Marka lokalna narzędziem promocji obszarów LGD” jest wzrost rozpoznawalności marek lokalnych partnerów projektu tj. Marki Lokalnej KARPATING oraz Marki Lokalnej Dolina Karpia poprzez kampanię informacyjno-promocyjną oraz wykreowanie produktu łączącego marki lokalne partnerów projektu. Produktem tym są potrawy uwzględniające w swoim składzie 2 główne składniki charakteryzujące obszary partnerskich LGD tj. rydze i karpia.

Na obszarze Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Beskid Gorlicki” propozycje takich potraw według własnej receptury przygotowała Restauracja Stary Dom Zdrojowy w Wysowej-Zdroju.

Przedstawiamy Państwu opracowane receptury na przystawkę, zupę oraz danie główne i zachęcamy do samodzielnego przygotowania potraw!

Rydze i karp – receptury potraw Stary Dom Zdrojowy

Już niebawem - 26 czerwca 2021 r. w Wapiennem podczas Giełdy lokalnej odbędzie się pokaz przygotowania żuru z kiszonych rydzów z gminy Uście Gorlickie na bulionie z karpia zatorskiego i jego degustacja, a także degustacja tatara z wędzonego karpia zatorskiego i marynowanych rydzów z Beskidu Niskiego, na którą serdecznie zapraszamy!

Podczas Giełdy lokalnej  na stoisku LGD będzie można uzyskać informacje o realizowanym projekcie współpracy, produktach, usługach oraz inicjatywach objętych Znakiem Promocyjnym KARPATING oraz Znakiem Promocyjnym Dolina Karpia. Dystrybuowane będą również gadżety promujące marki lokalne obu partnerów projektu.


 

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech